Sunday 15 May 2011

Alhamdulillah

Syukur hari ni dapat gak jual 2 keping dinar..thanks to mr.Johan from putrajaya...kadang2 dalam apa jua bisnes,untung @ rugi tidak menjadi 1 masalah asalkan dapat kita sampaikan mesej @ panduan baik berkenaan produk yang diniagakan..dalam hal membeli emas ni,kita xkan rugi sebab harga emas memang akan sentiasa naik. Beli & kumpul emas dari sekarang sebagai jaminan masa depan,nanti harga emas dah mahal sangat susah kita nak beli & kumpul (sebagai orang kebanyakan,kerja makan gaji )..

Dulu masa saya sekolah menengah,boleh kata duit biasiswa habis macam tu aje,xtau la kenapa masa tu saya x terfikir lansung nak beli & simpan emas..dah masuk U pun dapat loan PTPTN abis macam tu aje, pun xde simpan lansung..dulu terkejar sana sini join macam2 bisnes termasuk bisnes MLM tapi last2 dapat balik modal @ dapat untung pon x terfikir gak nak beli emas..kalau beli emas dari dulu mungkin saya dah kaya raya sekarang...jika nak bercakap pasal "kalau dulu,kalau itu,kalau ini" memang sampai tahun depan pun x habis sebab sebagai manusia biasa saya memang x pernah lari dari melakukan kesalahan,sengaja mahu pun yg tidak di sengajakan..& kadang2 tu memang "ter"sengaja...walaupun begitu,ALLAH sama sekali tidak suka hamba-Nya berantai-antai, mengungkit sesuatu yang dah terjadi dengan "kalau dulu,itu & ini"...tapi alhamdulillah sekarang saya dah pun buat ape yang patut saya buat dari dulu & saya akan teruskan menyimpan emas sebagai bekalan untuk masa depan..

Jika nak lagi kaya kita beli & simpan emas + berniaga emas..


Amir 0129179055

No comments:

Post a Comment